Dagen efter

Fest igår. Syrrans 30-årspartaj. Minns inte när jag hade så skoj senast.... Höll igång till fram emot 2 inatt och somnade så fort jag kom hem. Däremot vaknade lilla fröken, pigg och utvilad klockan halv sju i morse. Jag och S var allt annat än pigga och utvilade då kan jag säga. Men det var det värt. Som S sa:
- Hur kan folk hålla på så här helg efter helg?
Nä, det övergår mitt förstånd med. Hela dagen idag har man ju gått omkring som en zombie känns det som. Nog för att jag hållt igång mest hela tiden, men visst är man rätt mör i kroppen. Har varit och hjälpt syrran städa ur lokalen sedan igår och även hunnit med ett kalas för S´s systerdotter på eftermiddagen. Men när vi kom hem därifrån åkte mysbyxorna på och nu ska jag bara slöa resten av dagen. Kanske äta lite, tror det blir en gröt lite senare. Var in på grillen på eftermidagen och köpte oss lite bukfylla. Gott!!

Å nu har guben somnat på soffan, snacka om att det ser skönt ut....

Mors!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0