Mina åsikter ang tv-utbud lyder

Alla människor har olika smak vad gäller tv-program. Jag tex gillar serier, reality, dokumentärer och underhållning. Inte fakta, inte bygga bilar (konstruktioner, byggnader mm mm) och definitivt inte sporten. Jag gillar framförallt Grey´s anatomy.
Det finns rena dokumentärkanaler, rena faktakanaler, rena underhållningskanaler, ja ni fattar... Vill man se fakta, ja då får man abbonera på en sådan kanal. Givetvis måste det få vara blandat med inslag av litet av varje i vissa kanaler, det fattar jag.
Men, varför i hela fridens namn skuffa undan en massa program, vecka efter vecka för att visa en massa hockey. Vill man se dessa matcher får man väl ha en sportkanal!!! Jag vill inte se dem...jag vill se mina vanliga program. Matchernas viktigaste delar kan man klippa ihop i efterhand i tv-sporten, vill man se hela matcher får man som sagt skaffa en sportkanal.

Just nu skulle det ha varit 5 minuter kvar till Grey´s.... Men för andra veckan i rad är det inställt för att ge plats till en drös svettiga pojkar jagandes en puck fram och tillbaka på isen=(

BLÄ!


Kommentarer
Postat av: Rikkard

Eller varför inte en egen kanal för alla dessa serier? För nog är det väl ändå så att sporten har fler tittare än t.ex Grey´s, jag tror ju inte cheferna väljer att flytta ett program till förmån för ett med färre tittare. Allt handlar ju om pengar ;)

2008-04-17 @ 09:17:24
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Anonym

Rikkard: Jo, det är väl sant som du säger, att det är tittare och därmed pengarna som styr. Men om de nu kunde flytta på lite olika program och inte samma hela tiden. Jag var nog väldigt irritations-stinn när jag skrev det där;-)
En kanal med bara serier skulle jag vara helnöjd med...

2008-04-17 @ 11:10:19
Postat av: Rikkard

Men vet du...du får lära dig tanka hem dina favoritserier. Då slipper du vänta, du kan se dem när du vill och bäst av allt, du slipper reklamen. :)

2008-04-17 @ 12:55:46
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Helena

Jo, nog har jag tänkt tanken att tanka, men då lär man ju se klart en hel serie på en vecka och sen finns inget mer att se...

2008-04-17 @ 16:18:51
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, är det inte hur märkligt som helst?? Jag kallar det hädelse... En vecka, ja OK om ni absolut måste åka runt på nå metallskenor och jaga en liten plastbit på lite vatten nån spillt ut med vilje, men två veckor i rad?? Det är bara förbjudet!! Nu måste det bli Grey´s på onsdag, annars får man ju abstinensen eller nåt!! Kram/Helena

2008-04-18 @ 12:47:04
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0