Sitter och lirar gura

Tar det lugnt i soffan med Guitar Hero 3 och klassar ut S totalt;-)  Har lånats A´s spel och shit vad kul det är. Man blir liksom barn på nytt och den lilla speldjävulen kommer fram i en. Just nu är det S som, klinkar lite och även om det är trist att sitta bredvid måste han ju få en chans... Fast han gnäller mest på att fingrarna låser sig... Ooops! Dålig bortförklaring tycker jag. Det sägs att vädurar är tävlingsmänniskor och det är kanske därför jag och S inte ska tävla med varandra, vi är ju vädurar båda två.

Mina stackars blommor har fått sig lite ny jord idag och det ska bli spännande att se vad de tycker om det. Mina växter är inte direkt bortskämda med vatten och näring, brukar bli sisådär en gång i månaden max som de får en skvätt. Och omplanterade har de inte blivit på flera år. De lär väl ge igen nu genom att växa som bara den och kräva ÄNNU mer av mig. Oj oj oj! Risk för att jag måste bättra mig lite.
Egentligen ljuger jag om jag säger att mina blommor fått ny jord. Eller ja, de har de ju......endel i alla fall. 1 stor och 8 små och det är minst lika många kvar.

Nä, nu måste jag ta över om inte bandet ska slängas av scenen!

Men du är bra på nåt annat darling! Man kan inte vara bäst på allt! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0