Dagens bilder

Fick för mig att jag skulle ta några fina höstbilder idag när det var så fint väder.  Var till mormor och morfar och fikade och sedan frågade Stefan om vi (jag och Anja alltså) inte skulle ut och gå en sväng. Så....det var ju bara att göra det, fast jag måste ju säga att det var väldigt skönt.
Det här med foton började med att det på mormors altan stod en sån fin "rabattbukett" som jag skulle ta kort på. Det glömde jag men tog istället på morfars astrar:


en björk hade börjat släppa sina löv:


En rönnbärsklase i solljuset:


Det sista av blommorna i lådorna på balkongen:


Kvällshimlen efter att ett flygplan passerat:


och mina orkideer i vardagsrumsfönstret:


Blev inte så mycket till höstbilder, men övning ger färdighet. Och man kanske ska använda en kamera istället för telefonen...

Kommentarer
Postat av: anna

vilka fina bilder du har tagit!

2008-09-01 @ 20:48:41
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0