Inget vidare husmoderlig idag

Bara en sån där helt vanlig dag med:
*4 maskiner tvätt nr 5 i nu
*handlat 2 matkassar=600:- attans vad det drar iväg...
*skickade guben på återvinningen då det sedan länge var överfullt under diskbänken
*bäddade rent i sängen våran då lilla fröket lyckades hosta ur sig lite väl mycket slem där i morse
*började dammsuga, men då Anja varit tussig och sov hela fm blev det bara hälften gjort. får ta resten i morgon
*bjöd hem mor, far och bror på tacos men insåg lite för sent att jag ju skulle bort till kl 18. Hann precis äta, mamma tog disken=)
*tog med vännen H till vännen T på ljusparty, mycket fint men också mycket dyrt, handlade lite värmeljus...

Ja, när jag radar upp det så här blev det ju endel i alla fall. Mycket för att vara jag, som allt som oftast hamnar vid den här burken fastän jag borde göra nytta.... Och se, idag hann jag med både och.

Och till sist, sis, ska försöka spara en skvätt cherrieberriesaft åt dig. Får gömma den bakom senapsflaskan så ser inte Steve den!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du Helena, jag tycker du verkar ha hunnit med flera dagars (veckor för mig, eftersom jag ALLTID skjuter upp allt så länge det bara går. Ja dom tråkiga alltså:) jobb!!

Herregud, jag gruvar mej bara för att gå och handla!

(om jag vet att det är mer än två liter mjölk = mycket tungt).Sköt om dig så länge!

2008-08-11 @ 21:26:03
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0