Klassfest och nyheter

I lördags gick den alltså av stapeln. Den efterlängade klassfesten, 10 år sedan 9:an. Nu är det ju så att jag inte springer på så väldans många fester, men det händer. Men den här var i särklass den roligaste jag varit på på vääldigt länge!
God mat, trevliga människor (jo visst fanns det en och annan knepig också, men det hoppas jag berodde på intagna drycker) lagomt med drycker för egen del och massor av skratt! 39 av 64 var det som dök upp och jag surrade mer eller mindre med de flesta. Jag och A dansade en hel del så fötterna var ömma i två dagar efteråt. Klockan var halv fyra på morgonen när vi stupade i säng efter ett par väldigt goda rostade mackor.... Tiden sedan nian har gått fort och det är nästan så jag hoppas att följande 10 år går minst lika fort så vi snart får gå på jubileumsfest igen!

Jag har länge funderat på hur mycket jag ska skriva om här på bloggen vad gäller min (vår) dotter. Men idag är jag så  
glad att jag måste.... Nej förresten, det ska jag inte. Inte mer än att vi träffat läkaren idag och fått, i vårt fall, glada nyheter. Andra kanske inte skulle säga så, men efter omständigheterna som råder är det positivt för vår del!
Vår tjej är UNIK!! Kan inte säga annat...

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: anna

åh va kul att gå på kalas!

för oss blev det inget i år, jag tror inte någon orkade ta tag i det riktigt... lite tråkigt, men det blir säkert längre fram.

det låter som att ni har en del jobb på huset, hoppas det går bra för er... glöm inte att ta hand om varandra emellanåt bara! kram kram

2008-08-27 @ 21:16:49
URL: http://annastekpanna.blogg.se/
Postat av: Maria

vill absolut höra vad som är på G med allas vår guldklimp! kanske blir någon kams framöver så ni kan berätta. annars får ni gärna komma och fika hemma hos mig (!) vid tillfälle! kram

2008-08-29 @ 10:22:31
Postat av: Therese

Fin blogg :P

2008-08-30 @ 16:26:57
URL: http://themei.blogg.se/
Postat av: Jannice

Tjena!

Tackar för inbjudan! Dessvärre har vi föräldramöte på tisdag så typiskt Men hör du att det blir fler visningar, så får du gärna tjoa till igen!

Ha det gott!

2008-08-30 @ 20:51:49
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0