Ännu en dag i lugnets tecken

Tack alla för värmande omtankar. Det uppskattas!  Jag känner mig något piggare idag, iallafall orkesmässigt. Men med denna slemhosta och rinnsnor hade jag inte kunnat jobba en kvart en gång. Huvvaligen jag hostar så jag får koncentrera mig på att inte kasta opp, tårarna rinner och musklerna i magen gör sig påminda. Attans att man inte kan få träningsvärk av annat än hosta.
Förmiddagen gick åt till att ligga i soffan och kika på "Kärlek på menyn" Bra film! Helt i min smak... hehe
Sedan har det väl blivitt nån timme framför datorn men annars har jag inte gjort många knop. Nu ikväll har jag försökt packa lite inför tvådagars i stan med Anja. Håller tummarna för att jag är ännu bättre i snuvan i morgon.

Nu väntar sängläge...har börjat på en ny bok som verkar bra. "En flicka som kallas Alice" av Kristin Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0