Barnfri kväll!

Gasnka skönt faktiskt. Syrran har "rövat bort" Anja över natten, men måste erkänna att trots lugnet och möjligheten att slappna av totalt, känns det allt lite tomt när hon är borta. Idag har Anja varit så mysig och glad att jag allvarligt varit på väg att äta upp krama ihjäl henne. Härligt ändå med sådana dagar.

Middagen blev lyckad idag. Blev ett recept ut hemmets det med. Helstekt benfri kotlettrad med torkade aprikoser och ingefärssås.  Gott! Och det gick hem hos guben med fast kotlett inte är någon av hans favoriter.

Tog och passade på att hälsa på lite kompisar då ikväll. Åkte upp till T och A och grattade deras dotter lite i efterskott (typ en månad...) Trevligt att ses igen! Hoppas det inte dröjer till nästa födelsedag innan vi ses igen denna gång också!!
Kollade på melodifestivalen hos dem. Måste ha varit mycket pensionärer som kikade på de ikväll eftersom Christer Sjögren gick vidare till final!! F-n han har väl inte en chans att ta hem nån seger i Serbien?!? Inte den där Sizzi heller tror jag.

NÄ nu ska jag och karln pojken min se en film. Händer inte var dag må jag säga...

Kommentarer
Postat av: Malin

Han hade ju sagt fel helg till magda som skulle jobba nästa helg. Så han tyckte att jag kunde ta nästa söndag istället. Gärna sa jag! :)

2008-02-09 @ 22:33:55
URL: http://jojumompop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0