Bloggmiss från mobilen

Igårkväll satt jag i saffa och bloggade från mobilen då datorn var upptagen av min käre "krigare".
Hade skrivit ett ganska långt inlägg men som ni ser lyckade jag fippla bort det istället för att publicera det. Och ni som känner mig vet då att jag inte var på så gott humör...

Jag och S var och lyssnade på 4 skönsjungande tjejer igår på en konsert tillängnad Alla hjärtans dag. Ja, nu är jag inte vilse i pannkakan, jag vet att det var Alla hjärtans dag i torsdags. Men som en av tjejerna sa: - Vi skulle ju haft den här konserten igår, men då var det ju Bingo!!
Alla i Hammarstrand vet att det inte går att arrangera något i cemtrumlokalerna på en torsdag. Men men, det gick ju minst lika bra att ha den igår. Och då hade ju genska många pensionärer möjlighet att gå på den också.

De här fyra tjejerna nu då...ja, vad ska jag skriva om dem? Finns inte ord. De är helt enkelt JÄTTEDUKTIGA. De har helt olika stilar med de får ihop det till något fantastiskt. Men det är klart, de har ju med sig sina två muskier som man absolut inte får glömma att berömma.
Summa sumarum: En Toppenkväll!!

Idag väntar jobb. Mindre kul. Men det är mindre fint väder idag också så det gör inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0