Buffé-inspiration

Igår damp nya numret av Buffé ner i brevlådan och det var i den jag satt och bläddrade nu när jag åt mina två frukostägg med kaviar. Funderandes på vad jag skulle laga för middag idag. Vanligtvis brukar jag inte hitta så mycket matnyttigt i denna tidning utan är mest intresserad av bonuschecken som oftast medföljer.
Men nu idag ska jag faktiskt testa nåtgot nytt "Chili på minuten med tortilliatrassel" Snabbt, enkelt och spännande.  Sedan blir det nog en liten efterrätt också, "Hotamtotam med äppelmos och yoghurt"
Får väl se detta som lite allahjärtansmiddag istället för igår då. För ikväll ska vi ju på kosert tillägnad Alla Hjärtans Dag... Lokala stjärnor som uppträder. Kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0