Falukorv på villovägar

Jag har nog inte alla fåren i hagen. Var och lämnade ett sjukintyg till bossen på Ica och ryckte i förbifarten med mig en falukorv, ty S klagade igårkväll på att det inte fanns något att äta. Orkade inte handla riktigt så det blidde bara den.
Betalade i kassan, åkte till macken en sväng, surrade med P.P, vidare hem, hängde tvätt, tände upp, fikade. Sedan började jag fundera på vad jag skulle göra av korven till middag. Stroganoff kanske, eller stuvade makaroner. Men vart f-n är korven? Ringer affärn och mycket riktigt ligger korvrackarn kvar i kassan. Suck! Måste alltså hämta upp den innan jag hämtar Anja...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är säkert jätte-efter, men har jag missat nåt? Bossen på ICA?

2008-02-29 @ 15:18:21
Postat av: Helena

Nej då, du är inte ute och cyklar. Det är Ica-folket som äger grillen:-)

2008-02-29 @ 17:06:54
URL: http://www.mattjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0