Framme i Köping

Så har man klarat av en halvtimme på cykeln tillsammans med Linda, Tobbe, Mats och Micke. Gud vad jag giller det gänget. Klarade av det ganska bra med tanke på att vi nyss hade smällt i oss tacos så det sotd ut genom öronen.
Hur äter ni Tacos? Mina måste på tacobuffén är:
*Köttfärs
*MAJS
*Guacamole, helst hemgjord
*Gräddfil
*Salsa - mild
*Tomater
*Gurka
*Chips nacho- el tortillia

Bonus är sedan
*Ost
*Sallad
*Lök
*Vetetortillias
*Hårda tacoskal
*Annanas
*Jordnötter
Men som sagt, det övre är måsten, resten kan jag lika gärna hoppa över.

Var i alla fall ner och provade roddmaskinen tidigare. Måste jobba vidare med den för attans vad det var jobbigt. Tog mig knappt upp från golvet efteråt och då körde jag inte lång stund alls. Nej, tacka vet jag cykeln framför tv:n.

Nu väntar en dusch och sedan blir det att krypa till kojs i en renbäddad säng. Min käre S har städat sovrummet och bytt sängkläder. Finns det nåt härligare?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0