Gott till frukost...

heter ett bröd som S köpte hem idag. Typ som tunnbröd fast med fullkorn och linfrö. Lät ju ganska ok och jag tänkte ge det en chans. Fast till kvällsfika då. Jag vet inte om jag åt det vid fel tidpunkt, men speciellt gott var det inte. Eller jo, det gick väl an, men ingen tiopoängare. Kanske en svag 7:a. De få gånger jag äter mjukt börd hemma väljer jag i alla fall nåt annat hädanefter... Tex Lingongrova med ost på. Det är mums det!

Kaffet hjälpte inte min skallebank att lämna min stackars knopp. Nä jag får nog dras med den till jag somnar, vilket blir ganska snart. Fattar inte att jag varit så trött de senaste dagarna... Måste vara, öh, nä jag vet inte. Bara trött helt enkelt. Kanske dags att lägga sig och sova före midnatt nån gång ibland. Blir lätt att jag sitter uppe och kollar på ingenting på datorn om kvällarna.

Gäsp, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0