Irriterad

Återigen har personalen på dagis glömt ge oss ett månadsbrev. Tror det har skett spontant en eller max två gånger sedan i september. Bara för att inte Anja har någon hylla i kapprummet som de andra, utan har ett eget rum där hon har alla sina träningsredskap och vagnar/stol. F-n, de går ju förbi där när de kommer från personalrummet=[
Så jag får väl säga till i morgon igen...

Vet ni förresten hu mycket man luktar efter en dag i ett gatukök? Här har man varit borta i två månader och på den tiden hunnit glömma den äckliga doften av fritös. Man skulle kunna tro att jag badat i oljan. Och sedan smort in mig med fettet som sipprat ut ur en nystekt burgare. Mums!! Not.

Och när jag ikväll kom hem, kände jag hur härligt det är att krama om sin dotter när man varit ifrån varandra en hel dag. Undrar om hon tyckte det var lika mysigt?!?

Nähepp, nu blir det en lång skön dusch med mitt nya frisörschampo och balsam som luktar SÅ gott!
Tillbaka till oset i morgon. Pust

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vilken bra förklaring! :)

2008-02-05 @ 23:29:35
Postat av: Helena

Ja, visst var den. Men ack så sann!

2008-02-06 @ 16:31:04
URL: http://www.mattjat.blogg.se
Postat av: Kickan

Det värsta är att man själv inte känner lukten efter ett tag, så man vet inte själv om man luktar eller ej. Har man tur så klagar omgivningen högljutt och skriker åt en att springa in i duschen =/ Hej förresten! kul att du också bloggar! kram kram

2008-02-15 @ 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0