Kvällsbubbel och cola light

Åh, jag blir så irriterad. Vårat bredband fungerar inte som det ska. Flera gånger om dagen blir jag, obs JAG, aldrig S, utkastad från internet. "Internet Explorer har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att stängas..." Varför drabbas bara jag och inte andra som använder vår dator? Värst var väl i em när jag kom fram till S som satt vid datorn och så fort jag visade mig kopplades internet ned...är jag på något virus eller?
Hur som helt hade jag skrivit ett långt inlägg tidigare i dag men hann inte publicera det förrän jag blev utsländ igen. SUCK!

Idag har det varit så dåligt väder här, så jag och Anja har varit inne hela dagen. Men efter vi ätit middag (kycklingrester sen gårdagen) kände vi att vi ville hälsa på någon. Det händer typ aldirg eftersom vissa alltid har så mycket han måste göra. Så vi tog och packade in oss i bilen och gjorde en visit hos Crikus Pålgård. Trevligt trevligt! Drack en kopp te och surrade en bra stund medan S spelade tvspel med mina kusiner. Han var inte nödbedd vill jag lova, legalt tv-spelande föll han väl i smaken.

För övrigt har jag idag skurat golven här hemma och så ringde jag efter mormor och morfar och bjöd dom på mittpådankaffe. Måste ju passa på medans man har nystädat... Anja blev så glad över att se Mommis=)

Nä nu ni får det vara nog för idag. Jag ska tappa upp ett bad och hälla upp ett glas Cola light ( öppnar inte en flarra vitt för ett glas i badet....) För första gången ska jag utnyttja lyxen av Anjas bubbelbadkar, sedan hon fick det i februari i fjol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0