Lägesrapport

Horisontalläge. Åtminstonde halva dagen, då jag mest låg nerbäddad så långt jag kunde under täcket.. Resterande tid denna dag har jag gjort så lite som möjligt förutom att snora och hosta slem. Å huvudvärken ska vi inte tala om. Den har jag haft sedan igår eftermiddag, tom vaknat flera gånger inatt med skallebank. Blev dock något bättre nu ikväll då jag insåg att jag inte druckit kaffe på två dar, så jag svepte nästan en halvliter. Får väl se om magen gör sig påmind av det nu då.
Ringde i alla fall och sjukanmälde mig i för imorgon. Hoppas att jag är piggare till på tisdag då vi ska till stan med Anja i två dagar. Ja slemhostan lär jag ha kvar, men det klarar jag av bara man orkar vara på benen.

Nä idag har S fått ta hand om allt. Jag har hållt mig ifrån Anja så mycket jag kunnat för att miska risken att smitta henne. Sover på kontoret nu också, fast jag får ont i ryggen av den sängen. Det enda jag har lyckats med idag var att hänga ur en tvättmaskin och med nöd och näppe ta mig upp från källaren igen. Blev totalt däckad av det. Senare bemästrade jag köket en liiiten stund också då jag satte på en riskastrull till grytan vi hade kvar i kylen.
S var och svabbade av bilen en sväng på em och då kom mamma till undsättning och pysslade på med sin älskling. Tacka vet jag mammor!! Speciellt min...du är bäst i världen. Ja inte på Betapet då rå men....

Nähä, nu rinner snorn igen. Tack och hej!!


Kommentarer
Postat av: C

Här kommer en KRYA PÅ DIG hälsning från S Halån i allafall! Hoppas att du är piggare idag! Vad kul att Anja var förbi en sväng igår, och hälsade på faster i allhast. Hon får ta sina päron med sig och göra om det snart! Kram!

2008-02-25 @ 08:56:29
Postat av: Hanna

Men din stackare..... så du blev riktigt dålig.
Hoppas att du blir piggare snart!
Krya på dig och en stor Kraaaam

2008-02-25 @ 10:21:02
Postat av: Jenny

KRYA PÅ DIG KRAMAR till dig!!!!

2008-02-25 @ 14:34:21
URL: http://jejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0