Rester

Jag orkade verkligen inte laga nån mat idag så det fick bli tacorester för min del. Inte så tokigt faktiskt. S lagade sin egen mat som då bestod av kokt grillkorv, pulvermos gjord på vatten och till det den avancerade såsen kallad ketchup;-)

Däremot har jag gjort ett framsteg i min tekninska värld och det ett som heter duga. Har installerat Windows messenger och nu för första gången i mitt liv fattar jag vad MSN är. Haha!
Anledningen till detta är att jag ska få hjälp med min bloggdesign av LindasLya och hon bad mig "adda" henne på MSN så vi kunde snacka. "Adda" - vilket språk är det? Jaja, hursom helst är det gjort nu och jag har även provat att länka till hennes sida här ovanför. Undra om det kommer att funka. I sådana fall ahr jag gjort två tekniska kliv frammåt i livet idag=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-02-06 @ 18:57:41
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0