Rusningstrafik på Östersunds tvärgator

Något jag aldrig varit med om tidigare. Sådana köer trodde jag bara fanns i storstäder, men tydligen också i Östersund under VM  skidskytte. Naturligtvis skulle vi åka från sjukhuset just när publikmassorna åkte hem från dagens tävlingar som precis avslutats. Suck! Tog nog en kvart från sjukhuset upp till OK Körfältet...

Ja, som ni då troligtvis (om ni inte är väldigt trögtänkta) förstått så har vi varit i stan idag. Åkte vid halvtio på fm och för en gångs skull hämtade jag upp I i tid - något som jag aldrig tror hänt tidigare. Alltid händer det nåt som sinkar ens tid. Eller kanske en annan som inte kan det här med planering. Troligtvis det senare pga för många snooz på mobilen tidigare på morgonen.

Jag hade tid med diabetessköterskan halv tolv och sedan var nästa tid med Anja på Ortopedtekniska inte förränklockan två så då åkte vi och käkade lunch på en väldigt nyttig restaurang Mc Donalds och handlade lite smått på Copp Forum. Där träffade vi på Linnéa med familj. Kul att se lilla L igen...

Tillbaka till sjukhuset där vi blev kvar ända till rusninstrafiken började och var inte hemma förrän efter kl 18.  Och kl sex hade vi bestämt att några skulle komma och hälsa på så de var redan här när jag och Anja ramlade in efter en lång dag. Men det var bara kul! Ska snart ses igen.

Nu står guben och stampar, måste ut i krig igen, Call of Duty. Världen håller tydligen på att förintas om han inte kommer ut och räddar den. Ironi.
Jag får väl lägga mig och läsa en stund innan jag slocknar. Ska även längta till i morgon kl 21 för då börjar GREY`S igen!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag håller med dig, bara längtar till att klockan ska bli nio så man får bänka sig framför TV:n.
Kramen

2008-02-13 @ 18:02:35
URL: http://jejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0