Så var det vardag igen

Måndag morgon. Alltid lika trevligt. Pigg och utvilad? Not...

Inatt tror jag A har varit vaken hundrafemtionelva gånger. Jobbigast var väl mellan halv fem och sex då hon var vaken hela tiden. Somnade om en halvtimme men vaknade igen så fort S åkte på jobbet. Somnade förstås om igen strax innan det är dags att kliva upp:-)
Så idag får ni räkna med en gäspande Helena. Och jag skulle tro att även Anja inte kommer vara den roligaste att ha att göra med under dagen...

Igårkväll fick jag allt lov att lägga mig tidigt. På grund av nåt dataspel som visst ropade på S och vill komma ut ur sitt fodral! Suck. Men jag började i alla fall läsa en bok istället. En stor och en liten är borta som handlar om kristerapi med en tvååring som mist sin mamma och lillebror i en bilolycka. Ska bli ganska spännande att se hur de som experter kan jobba men ett så litet barn i chock.
Fast jag mmå erkänna att jag saknade datorn. Måste skaffa en bärbar om jag får tillbaka på skatten. Tänk vad mycket vi kommer att umgås då, S....kunna sitta i samma rum fast i våra egna små världar=)

Nu måste vi lägga på ett kol, om vi ska hinna till dagis i tid. Är ju en del grejor som ska med en måndagmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0