Snedtramp

Huvva! Blidde snabbmat till middag idag. Anjas assistent jobbade kväll så jag och S tog tillfället i akt och åkte och käkade och handlade tillsammans. Vet inte när det hände senast. Men givietvis är inte det en ursäkt till skräpmat. Man kan ju umgås vid middagsbordet hemma också. Var bara det att jag inte alls orkade ställa mig vid spisen. Pust...

Men inte nog med det så köpte vi hem och gjorde oss varsin semla efteråt. Den hade man ju gott och väl kunnat vara utan. Nog för att det var smarrigt, i alla fall halva, men hade vi inte köpt hem hade vi ju heller inte ätit någon. Enkel ekvation!

Tack och lov kom jag och H ut på en liten promenad med stavarna, men det förbrännde väl inte ens locket på semlan. Bättre än inget kanske...

Nä, i morgon få jag styra upp från diket. Det är då ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0