Tackar och bockar!

Tack Linda för ett bra jobb! Själv fattar jag noll av alla koder och shit, men det är ju tur att man inte kan vara bra på allt.

Så var man sådär platt i flurret igen då. Ska ha ett möte i em men tack och lov på telefon så ingen behöver se mig mer än sambon när han kommer hem och han får allt tåla det. Hur tror ni han ser ut efter en dag på jobbet. Industri, plåtlukt och hörselkåpor som man nästan kan tro sitter kvar på huvudet med tanke på frisyren. Haha, även där matchar vi varandra, jag och guben...

Middag idag då? Jag har ju en stund på mig ännu att fundera ut något, men kanske någon därute har något bra förslag? Inget med korv bara!! Men gärna med kyckling eller köttfärs...

Nähepp....kasnke ska ta och surfa in på ellos och se om man hittar något. Fick nämligen ett erbjudande fårn som igår men fina påslakan. Snacka om att falla för deras säljknep.... Beställa kläder för att få påslakan. Istället för att köpa de påslakan man vill ha och strunta i resten. Men det är klart, nåt snyggt hittar man alltid. De har en hel del vettigt för oss som drar lite större storlekar. Och, det mina vänner, växer inte på träd!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0