Torsdagmorgon

Vad gör man en torsdag morgon?
Har redan blaskat ur håret, trots att jag snart ska på jobbet och trycka ner den underbart vackra luvan mössan huvudbonaden på huvudet. Ja, det finns faktiskt inget bättre uttryck för detta påfund än just huvudbonad. Och när man tar av sig den efter ett varmt och osigt arbetspass är håret platt likt ett lakan som just kommit ur en mangel.
Men men, jag kan ju i alla fall ha välkammat hår med volym i när jag lämnar Anja på dagis.

Idag hoppas jag på att min nya design på bloggen blir klar. Sidan var ju så SEG igårkväll att det inte gick att göra något. Inte ens logga in vissa stunder.  Spännande ska det bli i alla fall...

Nä nu måste jag skynda mig att komma i ordning...
Hinner nog med ett inläggg till senare idag, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0