Tre alternativ

1: Köpa en bärbar dator och skaffa trådlöst bredband till.
2: Köpa en bättre telefon som går att använda till bloggande utan att det tar 20 minuter att skriva ett kort inlägg.
3: Gå i terapi för mitt Internet-beroende och därmed sluta blogga.

Vilket alternativ ska jag välja?

Igår kväll fick jag allt gå och lägga mig kl 22 för Grey´s var slut och datorn upptagen. Dock inte av en krigande sambo men dock en blocketberoende sådan. Det där "krigandet" går över både mitt och datorns förstånd, men tack och lov hänger sig datorn ganska ofta därute på "fronten". Haha!!

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Jag röstar helt klart för alternativ 1. Sedan vi skaffade en bärbar dator (+ trådlöst) blev det mer frid och fröjd hemma. Vi har varsin dator som vi kan sitta vid när vi vill. Inget "köande" framför datorn längre alltså, skönt! :)

2008-02-21 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0