Så har man gjort det igen!

Åkt plingplongtaxi med älskade lilla fröken till sjukan... Det är inte roligt, men tänka sig att man vänjer sig vid allt!
Numer agerar man lung som en filbunke, går inte alls att jämföra med första gångerna då man var ett nervvrak.
Återigen var det segslem som gjorde att hon inte fick den luft hon behövde, men efter ett antal ventolininhalationer och 10 timmar senare är vi på hemmaplan igen. Får fortsätta inhalera hemma, men hon är mycket bättre nu.
Tack och lov slapp vi helikoptern denna gång. Usch och fy säger jag bara om den, blir åksjuk bara jag tänker på den.
Fast att sitta bakåtvänd i en bil där man inte ser ut är inte så najs det heller. Blev lite yr i bollen måste jag erkänna.
Nästa gång får Stefan åka...

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men oj! Stackars lilla Anja och stackars er.. Skönt att ni kom hem så snart igen!



Jag är intresserad av den.. Ska kolla med Hanna om ditt nr, så ringer jag dig! Eller visst fanns nr på blocket(?) om jag inte minns helt fel. Kollar sen och hör av mig!

2008-07-20 @ 19:14:15
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0