På väg

Så var man på väg då. Ligger på e4 och brummar oss fram. Passerar snart Gävle. Har en liten grabb med oss som verkar ha sovit klart för denna natt, trött men alldeles för uppspelt för att somna om. Just nu är det Erik som är ryttaren vid ratten men både jag och Stefan har kört en bit var tidigare. Ögonlocken känns tunga och lär så förbli ett tag till för här längst bak i bilen tror jag inte jag kan sova nåt... Har iaf fått till radion på telefonen på jag har nåt att lyssna på. På återseende:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå. Jo, det är det jag har fått. Nä det är inte så roligt. Får gå med en skena på handen så jag väntar på remiss från stan, så dom ska få operera.

Har väntat på remissen i 3 veckor nu. Vet inte hur länge man får vänta på sånt? Men det kanske du vet?

Hade ni det bra utomlands? Hälsn. Malin

2008-07-13 @ 22:04:37
URL: http://jojumompop.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Nej jag vet inte vems det är, och vi behöver inte "skövla" den heller. Vi flyttade på parabolen som Mats inte verkade vilja göra och nu fungerar det som det ska. Alla träd får vara kvar och jag kan se på TV =) Ja, precis. Kram

2008-07-14 @ 10:08:20
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0