Den retas

Datorn alltså. Ligger där så snällt i sin obrutna förpackning. Tänk om jag kunde få ta upp och känna och kika lite på den i alla fall. Men icke... S frågade försäljaren om öppet köp. 30 dagar i obruten förpackning. - Men om man tejpar igen kartongen då? frågar han, men säljaren tyckte inte det var nåt kul alls. Drog inte ens på smilbanden. Men det är klart, de får väl den typen av kommentarer mst varje dag. Inget unikt för dig alltså, S!!

I eftermiddag får jag dock svaret på min fråga...nämligen OM jag någonsinn kommer få sprätta lådan! Åker till stan i em och ska kolla på ett annat alternativ. Så endera får jag väl öppna den jag har eller en annan. Känner mig som ett barn på julafton...går bara och väntar på att få slita upp paketen. Kanske han har lite rätt ändå om det där med att vara barnslig. Äsch, det är väl bra att man har barnasinnet kvar va?

Kommentarer
Postat av: Biggan

Vill bara meddela att nu har vi både elvisp, brödrost OCH bredband.... Pussa påskkärringen från oss!

2008-03-25 @ 13:22:18
Postat av: Helena S

Dra på trissor!!

2008-03-25 @ 18:18:04
URL: http://mattjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0