Gissa vad

Jag sitter just nu i vardagsrummet, på tv visas den bästa av serier; Grey´s anatomy  och äntligen har jag min dator fungerande framför mig. Jag har suttit idag och anslutit det trålösa nätverket som endast fungerade med kablen isatt. Avinstallerat och installerat virusskydd, vilket jag förstås var tvungen att komma åt e-posten och verifieringsnyckel. E-posten fungerade inte den heller och internet på gamla datorn hade kollapsat, så det var bara att ringa support och få ett nytt lösenord till den.
Hur som helst är den igång nu. S luskade rätt på att jag inte tryckt igång routern och därav löstes problemet snabbt och lätt.
Sådär, nu har jag flyttat in till köket där jag och S tillsammans kockar ihop några våfflor. Skulle äta det på våffeldan tillika S´s födelsedag, men kunde inte hitta järnet. Idag fick vi låna svärmors.... Sorry, mamma, ska leta mer i morgon...
Finns Schack på den här burken också. Kul!! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Så gott med våfflor! Idag ska jag göra fruktsallad, är fortfarande sugen på det sen vi var hos dig!
Ha en bra helg!

2008-03-28 @ 18:33:30
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0