Klädparty

hade jag igår igen. Ett nytt märke som heter Rabdido, verkligen fina paltor. Oj, paltor kasnke är ett ord med negativ klang. Plagg låter bättre. Fanns så mycket fint att jag väntade tills alla hade gått innan jag kikade lite närmare på kläderna. De hängde så lockande där på ställningen så till slut tog jag de allra finaste plaggen, hängde galgarna på pekfingret och traskade in till S i köket. - Här! Välj, sa jag...
Vi tittade och kände. Vände och vred. Funderade på kombinationer till hennes övriga garderob och bara ville ha ALLT. Nu kan man ju inte köpa allt man önskar, men det slutade dock med åtta plagg till priset av 800 kr....Inte alls farligt tyckte jag  för att vara på ett homeparty där kläder/saker oftast är dyrare än ute i handeln.
Fast då var i och för sig 3 plagg ur reafoldern och ett gratis som värdinnegåva. Sen hade jag så många handlande gäster att jag fick 10% på min order. Bland annat väntar vi på detta nu:
            

Har kommit på att body snart är det ultimata plagget på tösens kropp igen, efter att ha gått över på tröjor mer och mer. Nu ska hon ju nämligen opereras och vara gipsad över lår/höfter och med ett stag mellan benen, så några byxor lär ju inte vara det lättaste att få på, och inte trosor heller. Så fram med body och strumpor igen=) Hittade bodys på tradera i stl 98/104. Toppen! Vann auktionerna igår och hade dem i brevlådan idag. Det kallar jag expresspaket!!

I morgon är det ju som alla vet dags att putsa kaffepannan, valla kvasten och styra kosan mot Blåkulla, så vi får väl se om här blir nåt fler inlägg eller om häxan blir slängd på bålen!


Kommentarer
Postat av: Carola

Det måste ha vart en bra säljare ;)



Hoppas att allt är bra med er!



Kram

2008-08-28 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0