Vårinvigning av balkongen

Härligt väder har vi haft idag, termometern på framsidan visade på +15,9° så då åkte kaffehurran på och kläderna likaså för nu skulle det premiärfikas mellis på balkongen!

                                                                             

Det var riktigt skönt till solen gick i moln för då märktes det att det bara är den 7 mars! Förresten, Grattis M på 20-årsdagen!

I och med att våren börjar komma dimper det med den ner postorderkatalogen i brevlådan titt som tätt. En hel del av sommarens garderob (till Anja) är redan inhandlat, nämligen detta från Lindex:


Dessa plagg från Me&I:


Åsså några från H&M:


Oj, vad mycket det blev när jag raddade upp allt. Tur jag inte köpt allt vid samma tillfälle. Blir nog inte så mycket mer sommarkläder handlat för hennes räkning då. Fast jag väntar ju på en klänning och en tröja/tunika från Lingon&Blåbär också...men dem fick jag inte fram på bild.
Men ni som känner mig vet ju att ni inte kan lita på att jag inte ska handla någe mer. Lika bra att erkänna det...
Knepigt att man kan handla hur mycket som helst till dotra utan att knappt få dåligt samvete. Men till en annan... Har jag köpt en ny tröja är det knappt jag vågar visa den för S. Nä, bättre att lägga in den i garderoben och om han säger nåt när jag har på den så kör man: - Nämen den HÄR gamla trasan!! Den har jag haft lääänge....


Nä nu bler det till att börja med maten. Fått ett nytt recept av i på kycklingfilé med sås på cremefraiche, påskmust, ingefära och rosmarin, så det ska vi prova idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du tänkt på hur det ska bli när jag har klädparty? Vem ska jag handla till då?

2008-03-07 @ 16:38:42
Postat av: Helena S

Ja, men då tar jag till min regel jag skrev om i ett tidigare inlägg. Ett nytt in, två gamla ut! Då kommer det få plats mycket serru...

2008-03-07 @ 19:08:08
URL: http://mattjat.blogg.se
Postat av: C

Men ååå vad mysigt med vårfika på balkongen! Och gott såg det ut med också! Krama Anja från mig!

2008-03-07 @ 19:39:22
Postat av: Maria

Jo tack så mycket! Är VÄLDIGT avis på As rosa hängselklänning! VILL HA!!! Är det morfar som beställt den oranga tröjan med grävskopan? =)... Jag brukar också köra "gömmanyasakerienmånadinnanjaplockarframdom"-tricket...men det brukar sällan funka =)...

2008-03-10 @ 12:50:09
Postat av: Helena S

Maria: Det var mormor som beställde grävskopetröjan. Hon bara SKULLE ha en sådan, fast om jag ska vara riktigt ärlig var den väl inte SÅ fin. Men det kanske A tycker! Den rosa hängselklänningen däremot....I like!

2008-03-10 @ 18:07:17
URL: http://mattjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0