En helt vanlig lördag

Anja är i Bispgården så vi är barnfria (vet ni att det ordet inte finns med i svenska akademiens ordlista?!?) och här sitter jag och vet inte vad jag ska hitta på. Skulle hemskt gärna vilja göra något tillsammans med S men det är ju förstås stört omöjligt en dag som denna. Han håller nämligen på att tapetsera i gillestugan. Hade ju tänkt att jag skulle hjälpa honom, men den hjälpen fick han från annat håll och passa sig den som förbjuder honom att tapetsera;-)
Nej jag får tillbringa dagen med att:
1: hänga tvätt
2: tvätta mera
3: plocka i diskmaskinen
4: dammsuga och bädda rent i sovrummet
5: hitta flera nappar under sängen
6: koka en kastrull med nappar
7: plocka ur diskmaskinen
8: hänga mera tvätt
9: tvätta lakanen
10: och i eftermiddag ska jag jobba...

Nu är jag redan på punkt 7...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0