Hoppas ingen hörde när jag målade

Till S´s lycka har jag nu grundat väggen för andra gången. Jag hoppas ingen hörde mig...
-Vaddå hörde? tänker du säkert nu. Men du förstår jag har samtidigt som jag målat gått som lärling hos Celine Dion!!! De du!
Hinner precis måla väggen tills skivan är slut, om man hoppar över låt nummer 11 som ändå bara hackar. Och oj, vad vacker jag skrålar.
Så om nån annan vill prova på detta är det fritt fram att komma förbi. Jag står för både färg, pensel och musiken. Tänka sig, av alla "musikstationer" i vårt hus har vi det häftigaste ljudet i det sk hobbyrummet i källaren.... Mäktigt med powerballader där!

För övrigt mår min kropp alldeles utmärkt idag. Kanske vant sig vid lite arbete trots allt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0