Mera bloggande, mera gardiner

Nu är även gardinkappan till Anjas badrum klar. Den blev såå fin....ja, i mina ögon då. Gissa vilken färg den är då? Grööön såklat. Börjar se en röd grön tråd i detta. Grönt i hallen, grönt i vardagsrummet och nu grönt även i badrummet...och nu här jag sitter i köket ser jag att gardinerna är grönrutiga även här, men de ska bytas ut snart.
Nån som har förslag på någon annat att färgsätta hemmet med? Fast det är klart, varför ändra på ett vinnande koncept?!?






Inte världens snyggaste sömnad, men vad fan, är ju inte självaste drottningen som ska ha den. Bara min lilla prinsessa!


Sedan har jag ett problem. Jag har 21 bloggar som jag läser regelbundet och det är lika dålig farta i allihopa. Ska det vara så hela sommaren nu eller? Ska jag måsta börja besöka 17-åriga storstadstjejers modebloggar för att ha nåt att läsa mellan varven?...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där blev fint det!! Har inte sytt Izas gardiner ännu :=) men köksgardinerna är på plats liksom nya mattan.

Hoppas det har gått bra för dig idag med resan.

Kram

2008-05-11 @ 19:41:59
Postat av: Helena

Hmm..Och du tycker jag är enkelspårig som har grönt hemma?!?! Låter inte som om du är nå bättre!!

2008-05-16 @ 15:17:01
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Helena:

För kännedom skall snart köksgardinera bytas ut mot ljusblåa...

2008-05-17 @ 12:12:55
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0