Så här spenderar jag min fredagkväll

Efter tre i stort sett vaknätter men lilla fröken är man inte så haj på att hita på så mycket en fredagkväll som denna. Anja slocknade kvart över sex i sin stol så henne har vi stoppat i säng nu, får väl mata henne sovandes strax skulle jag tro. Själv tänkte jag försöka hålla mig vaken till Var fan är mitt band med Uggla! Skön snubbe, haha!!
För att yckas med detta konststycke stoppar jag just nu i mig fredagsgott tillika uppåttjack - tårtfyllningen som blev över sedan jag fyllt en tårta inför morgondagens 60-årskalas. Blev lite kvar av min egenhändigt ihopkomponerade mix av mosad banan och äppelmos. Smarrigt värre! Fast egentligen skulle jag vilja ha en mjukglass med chokladströssel, tur att grillen har stängt (halv åtta en superfin fredagkväll i början av maj)(och ja, de stängde nog redan kl sex)

Nä nu måste jag ta mina drinktilltugg ur ugnen, pizzasnurror. Gott gott! För av vilken anledning gör man saker som inte smakar bra???

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0