Fy sjutton för tippar!

I ett svagt ögonblick lät jag en vän sätta tippar på mina naglar. Tänkte först bara hon skulle få peta lite, fila och måla meeen, så tänkte jag; Äh, va f-n let´s try! Det var ett väldans bestyr innan det var klart och nog blev de lite långa för min smak men men. Vande mig ganska bra ändå, fast en tumnagel rök i morse när jag tog på min mina knästrumpor. Gjorde inte alls ont. Värre var det nu i eftermiddag när jag skulle stänga garageporten. Det var lite trångt mellan bilen och porten så jag kunde inte nå handtaget riktigt, men om jag är förstiktig kan jag ju ta tag i glipan som blir i viket på porten när den inte är helt nere. Vad händer?? Jo jag fastnar förstås med två av naglarna!!! Den ena sprätter av direkt medan den andra bara spricker och går av lite. Gissa om det gjorde ont...vad jag vrålade!! Ner med fingret i snön men insåg ganska snabbt att det var ju inte brännt mig jag gjort. Jag blev rakt yr i bollen av smärtan och var rädd att min egna nagel hade lossnat där under. Nu är i alla fall alla löshistorier borta och jag har så ont i min långfingertopp att jag inte vill nudda nåt, hur lätt det nu är....



Och en sak till....eller två:
1: Varför har inte landstinget kanal5 i sitt utbud?
2: Varför går det inte se Grey´s på web-tv?

Kommentarer
Postat av: Carina V

O, shit, jag vet precis hur ont det gör! Och hur mycket i vägen de långa vackra är när man är van korta vackra! Tur att de är borta nu då, för annars kan de bli lite svårt med julbaket;-) Tror att det kan vara svårt att knåda degar med långa naglar som det fastnar under...Eller att en lossnar i degen som en kompis sa till mig när det begav sig.

Hör av dig med datum-önskemål ;-)

2008-11-20 @ 21:24:57
Postat av: Karin

Hej!

Nu ar det vart kan du tro! Har hoppat bland vagorna idag och det var kul, tappade nastan bikinin:)

Hur mar Mysan? Langtar efter att fa pussa pa henne.

2008-11-21 @ 06:35:50
Postat av: Carola

Aj aj aj...vet också hur j*vla ont det gör!!



Snyggt är det , men fruktansvärt opraktiskt.



Hur mår go-Anja?



Kram

2008-11-21 @ 23:04:49
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0