Julklappar

Nu har jag återigen stått vid bänken och gjort klappar för fulla muggar. Har bara två-tre stycken kvar att slå in och tanken slår mig att vad ska jag göra sedan då, när den riktiga julstämningen kommer?? Elda ljus och dricka glögg bara eller?
Idag hade jag sådan lust att sätta upp julgardinerna i köket, men satte band på mig och väntar till advent.
Undrar om de har någon julstämning än i Australien? Knappast... Här har vi ju snö i alla fall, några cm. Så pass att brollan varit ute och plogat en vända idag.
Själv sov jag till 10, allt för at försöka sova bort hostan och frossan jag hade igårkväll. Frossan lyckades jag bota på detta sätt, men hostan sitter i. Denna vända av förkylning eller vad man ska kalla det var helt tvärtom mot vad den brukar vara... Hosta först sedan frossa/huvudvärk/snuva. Tog mig i alla fall ut på en promead med Anja och hennes ass. Hamnade hos mamma på lite fika. För övrigt har jag inte gjort mer än jag behövt, dvs plockat ur diskmaskinen och hängt lite tvätt.

Nu ska här ätas middag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja säger då det..ösnkar att jag vore så företagsam! har inte ens tänkt tanken på julklappar ännu...fast det är samma varje år så det är inget konstigt hahaha

2008-11-22 @ 22:07:02
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Karin

Julstamningen ar pa topp har nere!!Eller...not.

2008-11-23 @ 06:14:24
Postat av: Mia

Ja, det där eller nått låter bättre (eftersom att jag inte dricker vin) Vi höll ju på att prata om vi skulle kika förbi lördag kväll eller nått... om ni har tid då vill säga? ;-)

2008-11-24 @ 21:28:31
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Malin

Du köper dom på Ica eller Konsum. :o)

2008-11-25 @ 11:25:14
URL: http://jojumompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0