Läget är detsamma

Jag har ingen lust att skriva här. Vet inte vad jag ska skriva om. Men det kanske inte behöver vara så märkvärdigt. Jag sa ju en gång i tiden att har man skaffat sig en blogg får man hålla den vid liv. Jag är nästintill beredd att ta tillbaka det. Har kännt nu i flera kvällar att 'nu måste jag blogga.......eller...nä'

Vet inte varför men jag känner mig lite down. Ingen gnista till nånting liksom. Trots positiva resultat på diabeteskollen igår. Trots vår stundande helg med bowling och restaurangbesök med kusinerna i stan. Trots min underbara sambo som i stort sett städat hela huset de senaste dagarna. Men men, det lär väl vända snart hoppas jag. Höstdepp?!?!
Hoppas jag får sova inatt, men det är väl att inte att lita på när tjejen är rosslig och hostar en massa... Hon sover i pappas famn just nu och jag hoppas hon får vara kvar där ett tag till.

Lika bra att gå och lägga sig!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Tråkigt att du känner dig låg min vän!



Skickar en stor styrkekram.

Skickar även en "krya på dig"-kram till Anja!

2008-11-05 @ 08:41:20
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0