Tänk vad lite som behövs

för att göra en på bättre humör. I detta fall en resa till Ullared med min frisör och min fotterapeut Haha!!! Hur jag hamnade med på den svängen det vette smeén men jag fick ett sms igår som löd "....finns en plats kvar i bil och husvagn, först till kvar är det som gäller..." Så visst hakar jag på. Åker på torsdageftermiddag och blir borta över helgen.
Gäller bara nu att skriva ned en liiiiten shoppinglista. Julklappar ska i alla fall inhandlas.....och kanske lite till med!

Stefan var väl inte så där jättelycklig över detta men jag säger som så, att om han ev ska ha en skoter i vinter kan jag väl jag få åka bort en helg!! Håller ni inte med?

Just nu sitter jag och dricker en mellanmålsgryck från Elovena. Riktigt goda faktiskt. Jag är ju tocken dära Buzzador och igår kom det med postenlastbil en frigolitlåda innehållande 12 mellanmålsdrycker. Havtorn/aprikos och Skogsbär. Som Buzzador ska man ju "marknadsföra" produkten för så många som möjligoch nu blir det ju ett trettiotal i en smack!!

Ska nog hämta posten nu, för jag väntar ju på tösabitens dagisfoton. Undrar just när de behagar komma!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0