Tillägnat måstern!

Eftersom du bad om mms på Anja varje dag innan du for Down Under men tydligen inte lagt med 9:-/dag (som det kostar att ta emot mms i Austalien) i resbudgeten, får jag väl omtänksam som jag är, lägga ut en bild här då.
Schysst att skicka sms och väcka mig kvart över fem på morgonen va? Icke semestrande människor sover oftast då;-) Men du är förlåten....BARA DU KOMMER HEM SNART! Längtar faktiskt efter dig, sis! Har inte du nån hemlängtan? Snö, kyla, igenfrusna bilar (speciellt din kan jag säga) ljus, lussebak, julklappsrim mm mm. Behöver jag säga nåt mer för att du/ni ska börja sakna Sverige?

Vi har hållit på i två dagar nu för att få till nåt bra kort på Anja för förstoring ist för dagiskorten. Igår lyckades vi någotlunda....säger dig grytlock något? (Jag vet, något taskigt kanske men ack så effektivt)

Kramar från oss alla!
Förresten, vet du att mamma är avis på att jag har en genväg här för kommunikationen med dig.... Haha!!

Kommentarer
Postat av: Helena A

Kortet blev ju hur bra som helst! Alla sätt är bra:)) Ses i morron!

2008-11-25 @ 14:57:06
Postat av: Eva

Hur snygg som helst!!!!

2008-11-25 @ 23:35:43
Postat av: Karin

Tack sa mycket! Det var en mycket fin Mysa. Ett sadant kort i forstoring vill jag ha i julklapp. Till en annan sak, jag har gatt och funderat pa om ni gjort klart lampan pa hennes rum, och att annars maste ni komma ihag att kopa en forlangninsslang nu medan det finns julsaker tillgangliga i affarerna.

Pussa Anja. Vi aker till Sydney nu om en stund och i morgonbitti gar flyget till Nya Zeeland:)

2008-11-26 @ 07:31:16
Postat av: Carola

Men åh så fint kort på sötnosen!

2008-11-26 @ 19:56:01
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/
Postat av: Mia

Simon & Viktor är ju skiiitdyrt, haha! Men där vid naturkompaniet ska vi kanske pröva ;-) Ska ni bort på lördag?

2008-11-26 @ 22:38:46
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Jannice

Men vad fin bilden på Anja blev! Vad söt hon är!!

2008-11-27 @ 15:11:48
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0