Lista

Ha, här kommer en lista till er, som läser!! Nu är det väl på tiden att jag får veta lite om er!! Det enda jag vet är ju att ni snittar på runt 30 st om dan!! OK, några vet jag ju vilka det är, mend det kanske rör sig om 10 st.
Ni behöver inte svara på alla frågor, men de ni känner att ni kan svara på.
Svara direkt i kommentarer bara!! Skulle bli väldigt glad om ni ville göra detta! Så behöver ni inte skriva så mycket sen, då vet jag ju vilka ni är i alla fall!! (Hittade denna hos Helena)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Hanna

1: din vän Hanna

2. Japp!!!!

3. Första gången vi träffades var när vi jobbade ihop på grillen, men vi började umgås för snart 3 år sedan!

4. Det är klart jag gör

5. Självklart!!!

6. Skogis.... och du vet nog varför...

7. Snäll

8.Kommer inte ihåg!!! Sorry

9. Japp

10.

11. Jaa du.... Vad vill du ha????

12. Väldigt bra om jag får säga så:)

13. Idag på konsum.

14. Har ju ingen blogg tyvärr....

2008-11-22 @ 19:02:48
Postat av: Monica

1, Monica

2, Nja

3, Fikade¨på brödbiten. Möts på byn lite då och då

4,Jag känner inte dig så väl, du verkar vara trevlig

5, Det vet jag inte kanske

Kan nog inte svara på flera frågor känner som sagt inte dig så väl

2008-11-22 @ 21:47:25
Postat av: Carina V

1.Din svägerska Carina

2. Det hoppas jag

3. När jag var dagbarn hos din mamma, senare när du började kila stadigt med min lillebror.

4. Ja, självklart! Du är en pärla!

5. Jaa, många gånger om!

6. ?

7.Noggrann

8. Liten snäll tjej, runt 3 år(?), dagmammas dotter

9. Nja, du är lite äldre nu ...Resten stämmer

10. Stefan

11. Ja, jag ska inte snåla, nog skulle du få både en prick i himlen och en par miljoner

12. Vet inte, får forska på det;-) Ganska bra hoppas jag.:-)

13. För ca en vecka sedan

14.Jag har inte heller någon blogg, tyvärr

2008-11-23 @ 18:27:52
Postat av: Birgitta

1. "Moster" Birgitta, eller Biggan som en del vill kalla mej, men jag är inte så förtjust i smeknamn.

2. Ja, det är vi väl...

3. På din dopdag, då du var ca 2 mån, eftersom jag "nästlat" mej in i familjen....

4. Ja.

5. Ja, de gör vi väl varje gång vi träffas, även om du fått konkurens om första kramen.

6. Nena, och det är väl för att du själv kallade dej det då du var liten, men som sagt, läs punkt 1.

7. Glad.

8. Söt, kan man säga annat om en 2 månaders baby. Sen kommer jag ihåg att morbror var avis på mej, då du när du blev lite äldre (½ - 1 år) grinade så fort du såg honom, men inte åt mej.

9. Ja, fast nu är du äldre, och nu grinar du inte åt morbror längre ;-)

10. ?

11. En resa till Nya Zeeland, till storatytt.

12. Jag tycker att jag känner dej väldigt bra.

13. Förra veckan.

14. Har ingen blogg.

2008-11-24 @ 08:50:05
Postat av: Helena

1. Helena, Anjas dagisfröken

2. Ja, vi är ju inte ovänner i alla fall...

3. Minns inte första gången, men jag lärde känna dig när vi jobba på Kiosken tillsammans, kan det ha varit sommaren -00 kanske som jag jobba där fösta gången??

4. Jajemän

5. Varför inte?

6. Ja, detta är alltid lika svårt... Hmm...

7. Pysslig

8. Minns inte, snäll kanske. och bra att jobba med på kiosken. lugn och metodisk liksom, inge stress och strul.

9. ??

10. Hmm kiosken?

11. EN miljon funkar väl bra??

12. Nja, lagomt tror jag...

13. Var nog några veckor sen..

14. Du har ju snott den av mig... =)

2008-11-24 @ 18:25:26
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mia

1. Vem är du? - Mia

2. Är vi kompisar? - Det hoppas jag

3. Hur och när träffades vi? - Ingen aaaaning

4. Tycker du om mej? - Absolut

5. Skulle du kunna krama mig? - klart jag skulle

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. - Ingen aning! :P

7. Beskriv mig med ett enda ord! - snäll

8. Vad var ditt första intryck av mig? -

9. Är du fortfarande av samma åsikt? -

10. Vad påminner dig om mig? -

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? - En frisk familj & massa pengar kanske? :)

12. Hur bra känner du mig? - inte såå bra, hoppas på mer.

13. När sågs vi senast? - i lördags =)

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? - har den redan..

2008-11-25 @ 22:55:57
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Maria

Ah, började svara på detta häromdan men på fråga 13 lyckades jag deleta allt. Gör ett nytt försök.

1. Kusin-Maria

2. Absolut!

3. Det var väl i samband med att jag kom till världen gissar jag.

4. Det är klart att jag gör.

5. Ja, det gör vi ju varje gång vi träffas, du brukar ju tom få första kramen (se det mor skrev)

6. Kusin-vitamin, så har det ju alltid varit!

7. Go!

8. Ganska bra tror jag, bättre än andra kusin-Helenas iaf eftersom jag valde att bajsa i hennes knä på dopet.

9. Ja, vill fortfarande inte bajsa i ditt knä.

10. Allt som har med juldagar och lapp-i-pannan att göra =.

11. Ett färdig-renoverat hus.

12. Väldigt väl skulle jag nog säga.

13. Det var ju den där tervliga kvällen med Bowling, Dalwinnies och lapp-i-pannan. Och John Holmes, haha!

14. Ingen dator=Ingen blogg.

Snart jul, vi ses! Kram

2008-11-29 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0