Lång dag, men nu sover gumman

Anja har haft en jättebra födelsedag med många gäster och många paket. Startade dagen med bad på sjukgymnastiken med sina båda assistenter och jag har fått berättat för mig att sådan fart det var på tjejen i vattnet har dom aldrig sett på maken. Kul! Anja fullkomligt älskar att bada!
Sedan hem för lunch och lite vila innan första sittningen med tårta. Eller, ja, egentligen andra eftersom jag och assistenterna fikade tårta medan Anja åt lunch. Lite taskigt kanske, men men... De flesta av dagens paket var mjuka och nämnas kan ju:
3 klänningar/tunikor
7 tröjor
1 plysch(swettis)jacka
4 par leggings
2 par byxor
2 par strumpbyxor
2 par strumpor
1 kjol
1 pyjamas
1 nattlinne
Vinterjacka (bild på en lapp, kommer på riktigt nästa vecka)
Pannband/halsduk
Jag har säkert glömt något, men inte med avsikt.
I övrigt var det en värmeflaska, ett påslaknaset, hårband, hårsnoddar, tanborste, bokmärksalbum mm mm i paketen.
Verkar som tösen varit väldigt snäll som får så mycket presenter.

Tårtan i form av "femmyrorärfleränfyraelefanter-elefanten" räckte precis så nu har jag en chokladtårta i ugnen för morgondagens gäster=) Nytt recept, hoppas det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0