Mera höstbilder

Lyckades ta några fler bilder igår, en härlig höstdag, lite småkyligt men varmt i solen, precis som det ska vara. Vi tog och packade oss iväg hem på Gärdgränd för lite fika mitt på dagen och där skulle just till med att ta upp päran. Många fina knölar fanns det där under blasten. Vissa stora som bakpotatisar. Kul!


När det var klart tog vioss en titt på äppelträden som fullkomligt dignade av frukt. Plockade en kasse med Paradisäpplen, röda, söta och goda att koka äppelmos på. Men så tog jag och gav bort endel så jag får nog åka och palla några fler till mitt eget mos=)


Sist men inte minst blev vi bjudna på Tacos hos mamma och pappa och då passade jag på att ta kort på ett par flugsvampar hemma på henens gård
  

Nu återstår bara att ta upp vissna blöommor ur rabatterna ute och slänga den en gång så fina surfinian som hänger på vebo-knuten innan vintern kommer. Men än är det ju länge till dess;-)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Svar ang virus på MSN

Ja det är tur att du inte klickat på länken, för tydligen angrips man av virus direkt. Jag reagerade på att personen ifråga skrev så konstigt; "Ladda ner det här tack" Vem av ens kompisar skulle skriva bara så liksom!?



Hoppas allt är bra med er!

2008-09-07 @ 19:05:09
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0