En röd tråd

Ja igår klev jag då över från 26 till 27 och kan ni tänka er, det känns precis likadant idag. Ingen förändring alls. Men jag undrar om mina nära och kära tycker att jag är smutsig och luktar väldigt illa och dessutom har dålig hy?  Nä nu vet jag, de hjälper mig på traven att skjuta på ålderstecknen en smula för hur kommer det annars sig att jag i julklapp fick 2 parfymer, duschcreme, hudlotion och ett presentkort på hud- och fotvård. Likaväl som det i gårdagens paket döljde sig 2 parfymer, en handcreme och 2 presentkort på hud- och fotvård...
    
Fast till saken hör att faktiskt önskat mig i alla fall dessa presentkort. Det är ju alltid (o)trevligt med lite massage eller så använder jag mig av dem när det är dags att göra mig vackrare inför den stora dagen. Snart bara 6 veckor kvar... Huga vad tiden går fort...

Av svägerskan med familj fick jag en jättefin diskmedelspump i porslin med tillhörande fat och en liten kubformad skål att ha tex diskproppen i eller en liten blomma. Nu ska det blir fint på diskbänken!



Lite lotter och en Dagens Dubbel utan vinst fick jag med. Men det kunde ju ha blivit en slant. Så, jag som utlovade att ni skulle höra jublet får allt ta tillbaka det...

Kommentarer
Postat av: Carina

Och tack för det goda fikat! O tjejerna blev nog inspirerede av dina parfymer, för idag när vi var till ÖSD så skulle det handlas parfymer minsann ;-)

Så, nu har de varsin go´lukt o diverse annat nytt "på kammar´n".

2009-04-15 @ 17:53:32
Postat av: Mia

Grattis i efterskott, jag tänkte få iväg ett sms men hade inga pengar på telefon.. Vi får komma ner % fira er båda nån helg =)

2009-04-15 @ 22:02:44
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: linnea

Hahha, jo jag hittade en macka och pålägg! ;)

2009-04-20 @ 20:28:02
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/
Postat av: Carina V

Kan du inte skriva o berätta lite om hur det går med tvrummet? Ser att det hantverkas... Eller nåt annat... Väntar på nytt;-) Trodde jag skulle få handla av dig när jag skulle köpa penseer idag, men så var du inte där...Eller var det idag du skulle på IKEA?

2009-04-24 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0