Mina underbara älsklingar!

Den ena gladare än nånsin när jag hämtade henne i Bispgården ikväll. Såna skratt och sånt kroppsspråk kan jag betala hur mycket som helst för att vara med om. Men bara när det gäller Anja. Som denna tjej förändrats det senaste året.... Jag blir så glad!

För att inte tala om idag när jag jobbade. Får ett sms av Stefan som lyder: Du behöver inte ha bråttom hem!
Nästa sms löd: Nu är städhumöret på topp!
Sååå, jag var inte den som var den, utan jag stannade borta ända till halv två (istället för tolv) och när jag kom hem hade han röjt, dammsugit, slängt ut mattorna (ja de enda två vi har) städat toa och burit ner tvätt. Senare blev det lite ommöblering i vardagsrummet och skurat. Allt medan jag låg och vilade lite. Vilan blev dock snart till sömn och jag vaknade inte förrän halv fem!! Tog igen det jag missade inatt när jag inte kunde sova.

Det som var kvar att göra när jag kelv upp igen var bänken i köket och diskmaskinen. Det är min zon i detta bygge. Tänk att det är så tråkigt att plocka ur/i diskmaskinen att han hellre städar hela huset bara jag tar disken. Ganska okej fördelning när man tänker efter....

PUSS på er båda två!

Kommentarer
Postat av: Carola

"Såna skratt och sånt kroppsspråk kan jag betala hur mycket som helst för att vara med om."



Jag vet precis vad du pratar om!! Helt underbart!

2009-02-02 @ 17:09:21
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0