Gott nytt år!

Så var 2008 förbi och ett nytt år väntar med spännande innehåll...hoppas jag!
Jag har för en stund sedan sagt gott nytt och hejdå till våra gäster, vi var 6 vuxna och 5 barn i åldrarna 7 veckor till snart 7 år! En relativt lugn kväll på hemmaplan....det är mitt recept på ett lyckat nyårsfirande. Det var då vi vuxna som vara lugna och barnen mer av det vilda slaget. Jag visste nog inte vad jag gjorde när jag satte på en film åt dem i vårt sovrum och fixade lite mys med godis och chips ;-) Gissa var chipsen är nu?!? Faktiskt inte så mycket i sängen (tack och lov), men golvet vill jag nog inte gå på utan tofflor innan det är dammsuget.... Hihi! Men barnen hade roligt i alla fall och det är ju huvudsaken. Ja vi andra hade också en trevlig kväll förstås, men god mat och mycket mat, gott vin dessutom. Har nästan två formar med gratäng kvar och en halvt fat med hemmagjord rostbiff...blir härligt att hitta i morgon! För att inte tala om renröran som står kvar i kylen sedan förrätten...Mmmm inte långt ifrån att man blir hungrig igen!!

Nä nu är det horisontalläge som gäller!

Gott nytt år önskar jag Er, alla mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Mia

detsamma =) Kramaar

2009-01-01 @ 13:49:50
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Maggan

Skoj att du tittat in på min blogg!

Du skriver verkligen bra om vardagen och allt som händer. Nu har jag ännu en favvisblogg!

God fortsättning på det nya året!

2009-01-04 @ 19:56:58
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Skoj att du tittat in på min blogg!

Du skriver verkligen bra om vardagen och allt som händer. Nu har jag ännu en favvisblogg!

God fortsättning på det nya året!

2009-01-04 @ 19:57:46
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åååhh vad mycigt det låter som ni haft det! :)

Det var ett tag sen jag var in och läste, men nu ska de bli! :D

kram kram

2009-01-05 @ 10:15:30
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0