Toppnotering

Hade det häromdagen på bloggen....hela 44 läsare. Undrar jag sa flundran, om gäddan är en fisk, vilka det kan tänkas vara. Nån som har en aning?
Toppnotering har jag lyckats med på Singstar också....i min ensamhet förstås. Synd att vi inte har nåt minneskort tillhands så jag kan spara mina resultat och stolt visa upp dom för min käre sambo! Han har dragit igång apparaturen nu och övar för fullt till nästa gång vi har fest eller nåt, för då ska det sjonges, hör ni det nu, alla som kan tänkas vara här just då! Måste bara få tag i nån fler skiva, med lite svenskt och 80-tal kanske. Men kikade på nätet och de är slut överallt. Får allt lov att vänta ett tag då....eller öva som f-n på de två vi har, trots massa underliga låtar man knappt hört tidigare.

I morgon börjar vardagen på riktigt igen. Stefan började sin redan idag och det var tydligen inge kul. I morgon är det dagis som gäller för lilla fröken och Åsa´s för min del. Skulle tro det inte är så mycket folk där nu. Brukar ju inte vara nån toppnoterarmånad direkt, även om jag har lyckats nu då...

Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

det gör du absolut inte, jag har ju svenska hits.. vad gör ni på fredag? ;-)

2009-01-07 @ 23:40:48
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh najs att du skaffat sing star;) Jag kommer gärna upp och sjunger någon dag!!!!! Kraaaaaaaaaam

2009-01-08 @ 10:38:33
Postat av: syster

hihi, joo då! visst sjunger han när spelet väl är igång.. ;-) men efter han pimplat lite vin är han nog på G, haha!

2009-01-08 @ 15:49:24
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Mia

HAHHA! s¨g nu att det stod syster, va nog för att jag brukar skriva det till Petra..HAAH! :P

2009-01-08 @ 22:02:31
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Carola

Jag har utmanat dig i min blogg!!

2009-01-10 @ 22:36:43
URL: http://familjenmahlberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0