Men se på f-n!

Här är jag igen!
Har lyckats bocka av några fler saker på listan, men tyvärr har nog lika många tillkommit. Köpa strumpor, handla hem gofrukost  så vi har nåt att äta när vi vaknar, frysa in is, träffa Systrarna Forsberg mm mm. Några andra grejor har jag dock lyckats delegera ut. Skulle gärna göra mer av det, men det mesta ligger nog på vårat bord nu.

Var till kyrkan igår och träffade musikerna. Det blir nog kanon det där tror jag. Problemet ligger nog i hur vi ska kunna hålla takten när vi går in. Igår gick vi då allt annat än i takt, vare sig till musiken eller till varandra. Men, men, fram till altaret kommer vi alla gånger!
Stort för mig är det att jag lyckats spara ut naglarna till, i mina ögon, jättelånga! Men vad tror ni jag gjorde häromdagen? Just precis. lyckas knäcka av en pekfingernagel i bildörren. Det givck i tre delar så inte var det nåt att laga heller=( Tack och lov var det på högerhanden och inte den jag kommer ska visa upp nästa vecka. Å andra sidan hinner den väl kanske växa endel på en vecka. Får väl kapa de andra lite istället för att kompensera.

Har stenkoll på yr.no nu också och senast jag kollade på långtidsprognosen skulle det bli sol och lite regn och så långt är det väl ok. Men inte 11m/s nordliga vindar!!! Suck. Jag har sagt till mig själv att jag inte ska oroa mig över vädret men hur lätt är det egetligen?

Drömde inatt att han som ska köra oss kom och hämtade oss 18.15 vid kyrkan istället för vid 16-tiden. Alla gästerna hade åkt redan och vi frös. Mörkt var det också och inte visste karln var han skulle heller. Fel bil var det , för vi fick hoppa in i en flames-dekorerad Hot-Rod... Åkte ner på Hammarn en sväng och sedan över bron och mot Krångede. Men vid Hammarforsen blev det stopp för där hade det varit en bilolycka (tom en dödsolycka, en tjej hade blivit påkörd i mörkret) så om vi ens kom fram till vår egen bröllopsfest det vet jag inte....

Nä, nu blir det fönsterputsning och gardinbyte i köket!

See U later, alligator!

Kommentarer
Postat av: elin

Din blogg är riktigt underhållande, att du mitt i ditt smärre kaos (om jag förstått det rätt) lyckas med sådana klockrena formuleringar!



Lycka till! Och som du skrev, fram till altaret tar ni er nog alltid!



//elin

2009-05-21 @ 20:28:57
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com
Postat av: anna

hahaha, med såna drömmar kan man nästan misstänka att helena har lite mycket att tänka på just nu :)

2009-05-22 @ 20:13:22
URL: http://annastekpanna.blogg.se/
Postat av: Suss

Stackars dig, inte nog med allt som skall göras under vaken tid.. du verkar få en hel del gjort i sömnen oxå... av mindre bra karaktär.. men tolka dina tokiga drömmar som ett tecken på att allt kommer att allt kommer att gå bra, och lite regn på bröllopsdan ska väl tolkas som att ni lever lyckliga...



kram

2009-05-23 @ 08:54:03
Postat av: Åsa

Halloj! Nu var det läääängesen jag kikade in här (måste ändra på det!).

Stort grattis till bröllopet - va himla skoj!!!

(Å du... fuska med lösnagel vettja=))

2009-05-29 @ 11:50:17
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: anna

men nu tror jag det är hög tid för en uppdatering med lite bröllops-bilder! :D

2009-06-08 @ 23:25:49
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0